لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....
لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....

عاشقانه چهل و هفتم:زندگی در جریان

سلام بر همسر عزیزم


از هم دوریم و شاید هیچ جایی بهتر از اینجا برا نوشتن نباشه

میدونم تو هم حس من رو داری اما مطمئنا گشایشی حاصل نمیشه مگر با پشت سر گذاشتن مشکلات پس بیا موانع رو رفع کنیم حتی دور از هم...


به آینده نه چندان دوری فکر میکنم که در کنار هم زندگی مشترک زیر یک سقف رو شروع میکنیم.

دوست دارم بهترینها رو تصور کنم تا برامون پیش بیاد پس تو هم به من بپیوند در تحقق این رویا


راستی ماهیا دلشون برات تنگ شده سراغت رو میگیرن...

دوستدارت محمود


نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد و سمیرا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

انشالله زودتر میرید زیر یه سقف در کنار هم با عشق و محبت

بهزاد و سمیرا پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://namzady.net

سلااااااااااااااااام
خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا درکتون میکنم.ما هم توی شرایط مشابه شما هستیم.خیلی سخته.ولی وقتی این روزا داره تموم میشه و نزدیک به زمان وصال میشیم خیلی شیرینه
امید وارم زودتر این روزای سخت تموم بشه وبرای همیشه در کنار هم باشید
سمیرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد