لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....
لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....

عاشقانه شصت و هشتم: شمال

سلام خدمت دوستان عزیز 

بنا است فردا بریم شمال با خانمم چه شود 

 

امیدوارم خوش بگذره بهمون 

سعی میکنم عکس بگبرم بزارم 

 

خدانگهدار 

عاشقانه شصت و هفتم: به به

سلام بر همسر عزیز و تمامی دوستانی که بهمون سر میزنند 

 

ماه رمضان تموم شد و این چند روز رو در کنارت گذروندم 

از چیدن انجیر و انگور خونه باغ تا مهمونیهای مختلف 

 

چه کنیم جذابیم و همه خاطر زوجی که تشکیل دادیم رو میخوان!!!!!!!!!!!! 

 

چه شود شمالی که شما برین ما قول دادیم اما تا تحقق این قول و گرفتن مرخصی بسیار تلاش میطلبه 

 

راستی آخرش تمام فیلم هایی که دانلود کرده بودم رو ندیدیم با هم هان خوب من تنها میبینم برات تعریف میکنم 

 

الغرض ملالی نیست جز دوری شما و نداشتن خونه و پول و امکانات و غیره که اونم مهم نیست 

راستی بابات دست به عیدیش خوبه یادشون که نیست بیا سالی دو تا جشن تولد بگیریم. 

سرت رو درد نمیارم... 

 

دوستدارت

عاشقانه شصت و ششم: محبت

سلام 

خیلی وقت بود با شرایط رخ داده داشتیم به هم جملات تکراری تحویل میدادیم 

میدونم فقدان مادر بزرگ چقدر تاثیر گذاشته 

امیدوارم روحش قرین رحمت الهی باشه 

از هر چه بگذریم سخن همسر خوشتر است و اما بعد 

 

همسر عزیزم ادبیات رو عوض میکنم تا یه موقع نگی محمود عوض شده 

اندر احوالات سال جدید با اتفاقات ناخوشایند بوجود آمده همین بس که خدا عزوجل به ما گوشزد کرد که ای عشاق  

همیشه من رو در نظرتون داشته باشین منم که میدونی.... 

عارضم خدمتتون که تصمیم به عوض کردن ماشین کاملا جدی است 

اگه خدا بخواد امروز مزدا 323 رو خریدم واست 

 

تو مجردی من ماشین زیاد عوض کردم البت ماشین ها کره ای بودند و ایرانی 

اولین ماشین ژاپنی رو میخوایم امتحان کنیم 

فقط قربونت از من نخواه یواش برم اصلا راه نداره بماند که این ماشین حرصم رو درآورده 

اما دلمم نماید ازش دل بکنم... 

 

مشتاق دیدنتم شایعه شده چهارشنبه شب افطاری خونمون دعوتی 

خوبه دیگه هزار کیلومتر بیا واسه یه افطاری  

عشق چه میکنه با آدم 

دوستدار همیشگی شما