لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....
لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....

عاشقانه پنجاه و چهارم : دلتنگی

سلام خانمی


چه خبر


بابا ما دیگه باید لنگ بندازیم سه جای مختلف اینترنت سرعت بالا داشتم جمعا به پای سرعت اینترنت شما نمیرسه

چه شود رسما ویدئو چت با شما عین دیدن تلویزیونه

دلم برات تنگ شده تا آب رودخونه رو قطع نکردن امتحانا رو بده و بیا بریم قایق سواری

نگی نگفتم هان


دوستت دارم تا آسمون و بهشتش


عاشقانه پنجاه و سوم:حوادث روزگار(س)

سلام عشق ناب من 

دوباره رفتی و دلتنگی سراغمو میگیره 

 

نمیدونم چرا هر موقع که میخوام تو زندگی یه کم آرامش پیدا کنم یا وقتایی که می خوام خوشحال باشم یه اتفاق همه چیز رو به هم میریزه 

عید که اونجوری گذشت... 

بعدش ماجرای خودم که خیلی اذیتم کرد 

تازه داشتم از درگیری مربوط به خودم خلاص می شدم که بیماری مامانی پیش اومد و فعلا که گرفتار بیمارستان هستیم 

 

اما 

ازت ممنونم که کنارم هستی... 

یادت؛حضورت و وجودت باعث میشه بتونم راحتتر از پس مشکلاب بر بیام 

فقط و فقط به عشق خودت.... 

 

راستی یادت باشه دفعه بعد که رفتیم نمایشگاه دوتا قاشق با خودمون ببریم 

 

دوستت دارم

عاشقانه پنجاه و دوم : گیر دادین همتون هان

سلام


همه بد جور گیر دادن که من با توبوس پاشم برم تهران

آخه اندر احوالات ماتحت ما مطالعه کافی رو ندارند دیگه


چرا منو توی این موقعیت قرار میدین همتون

من تا عروسی نکنم دیگه خونتون نمیام


هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه


سیستم مهاجرت به آمریکا هم که هیچی

والا نمیزارن که

شیطونه میگه سیستم کنیز داری رو تحول جدید ببخشم هان

It was joking


عاشقانه پنجاه و یکم:دوباره اصفهان(س)

سلام عشقم 

چقدر خوب بود این دو روز 

کاش میشد آخر هر هفته کنار هم باشیم... 

وقتی کنارتم ذهنم فارغ از تموم مشکلات و درگیری هاست

 

جمعه صبح خیلی خوش گذشت 

سی و سه پل زیاد رفته بودم ولی ایندفعه کنار کسی قدم میزدم که شده تموم زندگیم 

دعا میکنم این لحظه های شیرین هیچوقت ازمون گرفته نشه 

 

کاش تکلیفمون زودتر معلوم میشد...

 

دوستت دارم بهترین من  

عاشقانه پنجاه ام : گذر روزها

سلام بر همسر عزیز و مهربان و دور از خودم


فرق است بین آنکه یارش در بر و آنکه چشم انتظارش بر در


نمیدونم چرا هر وقت بناست آخر هفته بیایی اینقدر هفته طولش میده

چشم انتظار اومدنتم


اینجا اوضاع خرابه

زلزله

سقوط هواپیما و غیره


همه این اتفاقات هم باعث نمیشه یادم بره قلبم مال کس دیگه است

زندگیت به کام


مشتاق دیدارتم

خدانگهدار