لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....
لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....

عاشقانه شصت و پنجم:انتظار(س)

سلام عشقم

امروز  همش منتظر بودم

منتظر یه شوک تازه

منتظر بودم شب برسه و تو بی هوا از در خونه بیای تو

اما الان که زنگ زدم تو دفترت بودی فهمیدم که انتظارم الکی بوده

بی جهت دلمو خوش کرده بودم

خدا کنه هیچوقت امید کسی به ناامیدی تبدیل نشه

دوستت دارم

عاشقانه شصت و چهارم:تولدت مبارک(س)

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست 

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست 

میلاد تو معراج دست های من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم 

 

سلام عشقم 

چقدر دوست داشتم الان کنارت بودم 

توی این چند ماه برای رسیدن امروز لحظه شماری میکردم 

نقشه های زیادی واسه تولدت تو ذهنم داشتم.... 

اما یه اتفاق همه چیز رو عوض کرد 

روزهایی که داشتیم میگذروندیم تا به شادی برسیم به عزا تبدیل شد 

مامانی رفت و با رفتنش داغ بزرگی رو رو دل هممون گذاشت..... 

جمله ای که تو خواستگاری درباره تولدت گفته بودی همش تو ذهنم بود 

دوست داشتم همونجوری میشد که میخواستی اما............ 

 

بازهم خدارو شکر میکنم 

شکر میکنم که هستی و دعا میکنم که همیشه برام بمونی  

دوستت دارم 

 

به پاس تموم خوبیهات بهترین هارو برات آرزو میکنم 

عشق من تولدت مبارک... 

                                         

عاشقانه شصت و سوم: تولد

امروز تولدمه اما زیاد خوشحال نیستم چون عشقم کنار نیست.

عاشقانه شصت و دوم : مادر بزرگ

مادر بزرگ رفت اون دنیا


حتی یه لحظه هم نتونستم گریه ات رو ببینم گرچه به روی خودم نیاوردم

سال 92 هنوز نصف نشده اما این مصیبت دوم بود.