لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....
لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....

عاشقانه چهل و چهارم:تحویل سال(س)

سلام

کمتر از یه ساعت به تحویل سال مونده و شما رفتی که با بابات میوه بخری

از صمیم دل از خدا میخوام که زندگی سراسر شادی و پربرکتی داشته باشیم

ازت ممنونم که هستی...

دوستت دارم

عاشقانه چهل و سوم:اولین بهار(س)

سلام به تک ستاره زندگیم 

سه روز دیگه بهار طبیعت شروع میشه و اولین بهار زندگی رو کنار هم تجربه میکنیم 

غرق لذتم از وجود و حضورت تو زندگیم...  

روزهای دوری فقط به امید دیدنت سپری میشه وگرنه هر ثانیه اش برام اندازه یه سال طول میکشه 

دارم خودمو برای دیدارت آماده می کنم 

چه تعطیلاتی داشته باشیم ما............ 

 

عاشقانه چهل و دوم : سال نو مبارک

سال نو داره میاد

کم کم میشه بوی بهار رو استشمام کرد

روزهای زیادی هست که عشقم رو ندیدم

همسرم بی صبرانه منتظر اومدنت هستم


راستی یه شوک برات گذاشتم کنار


عاشقانه چهل و یکم : گذر ایام

روزها از پس یکدیگر میان و میرن چقدر زندگی زیباست وقتی کسی هست که دوستش داشته باشی و بهش فکر کنی

از اون جذابتر اینه که بدونی یکی بهت فکر میکنه

I'm Designing new Shock

عاشقانه چهلم:خستگی(س)

سلام همدمم 

دلم خیلی برات تنگ شده 

 خسته ام 

درسام خیلی سنگینه 

با اینکه یک ماه از شروع ترم بیشتر نگذشته اما حس میکنم چند ماهه دارم درس میخونم 

اصلا فکر نمیکردم این مقطع جدید انقدر با قبلی فرق داشته باشه 

ولی به عشق خودت دارم تمام تلاشمو میکنم 

کاش کنارم بودی ...

فقط و فقط منتظر رسیدن عید هستم 

دوستت دارم تا آسمونو بهشتش ...........

 

میتوانم دنیا را یک دستی فتح کنم
به شرطی که دست دیگرم را تو گرفته باشی . . .