لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....
لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....

عاشقانه هفتادم:مسافرت(س)

سلام بر همه به خصوص همسر عزیزم 

این چند وقت کمتر رسیدم به وبلاگ سر بزنم شاید چون بیشتر کنار هم بودیم 

دو هفته ماه رمضون،یه هفته شمال و ... 

راستی چه سفر خوبی بود 

قدم زدن کنار دریا،قایق سواری،گذر از جنگل های تیلا کنار 

آب بازی گروهی و عکس گرفتن روی اسکله اونم تو پوزیشن های خطرناک و... 

 

القصه 

میبینم که کم کم باید کارامونو ردیف کنیم 

از خدا میخوام همونطور که مارو  تو بازی سرنوشت کنار هم قرار داد کمکمون کنه بتونیم زندگیمونو شروع کنیم 

  

 دوستت دارم بهترین من

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا جون شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ب.ظ

منم بهترینمو میخام:(((((
ولی مهم اینه که بهترین من کیو میخاد:(
چون من حق انتخاب ندارم و باید بشینم تا انتخاب بشم:((((((

رها شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد