لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....
لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....

عاشقانه پنجاه و ششم:روز مرد(س)

سلام عشق من

امروز روز مرد و کیلومترها از هم فاصله داریم

میخواستم بیام ولی خوب شرایط مهیا نبود

صمیمانه ترین تبریک ها رو بهت هدیه میکنم

به تو که بهترین ارمغان زندگی من هستی


چهارشنبه کنار مادرشوهر لحظات خوبی رو گذروندیم

فقط چون دوتا امتحان داشتم شاید نتونستم خوب کنارش باشم

انشاا... بعدا جبران میکنم


راستی محمدحسن موضعش 180درجه برگشته

میگه من دیگه محمودو دوست دارم

علی الحساب یه کادو افتادی


دوستت دارم مهربونم

به امید دیدار

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد و سمیرا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ http://namzady.blogsky.com

انشالله به زودی در کنار هم این روزا رو جشن میگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد