لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....
لحظه های زندگیمون...

لحظه های زندگیمون...

از روز ازدواجمون به بعد....

عاشقانه دوازدهم:بازگشت(س)

عشق من 

دیروز تمام  طول مسیر رو فکر میکردم،به خودم به خودت به زندگیمون حتی به روزهای قبل از آشنایی با تو،هر خیالی که ردپایی ازت توش پیدا بود یه لبخند شیرین و عمیق رو روی لبم مینشوند. 

موقع اذان از خدا خواستم در رحمتشو بیشتر از این به رومون باز کنه تا بتونیم بهتر از پس مشکلات بربیایم و یه زندگی آروم و شیرین رو شروع کنیم که روز به روز دارم بیشتر بهت دلبسته و وابسته میشم. 

هفته لذت بخشی رو کنارت گذروندم از خدا میخوام این لذت زندگی هرروز بیشتر وبیشتر بشه. 

راستی همیشه آماده شنیدن حرفات هستم. 

دوستت دارم محبوبم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد